مهربانم...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

تو را همچون گوهري در صدف يافتم و تا ابديت

از تو محافظت خواهم كرد

 

تو را همچون زيبائي آسمان يافتم و هميشه در تو

پرواز خواهم كرد

 

تو را همچون دريا يافتم و هميشه در تو خواهم بود

 

زيرا تنها معبود و هستي و عشقم تو هستي

 

هميشه زنده باش كه از زنده بودم تو من نيز

زنده خواهم بود

 

هميشه شاد باش كه از شاديت دل من نيز

شاد خواهد بود

 

هميشه با محبت باش چون محبتت نيازم

خواهد بود

 

دوست دارم . . .

 

خوبم ، بهتر از تو هرگز نديده ام و نخواهم ديد

 

دوستت دارم

و

هميشه دوستت خواهم داشت تا ابديت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:,ساعت 21:14 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com