همسر مهربانم...


مهتاب عشق

عشق من عاشقم باش

چشم هایم را می بندم و به چشم هایت نگاه می کنم؛

می گویم دوستت دارم؛

که می خواهم وقتی چشم هایم را باز می کنم،تو را ببینم؛

که دنیایی غیر از تو ندارم...

 

قطرات ریز باران به پنجره می کوبند،

می خواهند بگویند دوستت دارند،

می خواهند پرده را کنار بزنی تا تو را ببینند...

 

مهتاب می تابد،حتی بیشتر از خورشید.

 

می بینی؟

جهان یک دست شده برای دیدنت،

برای شنیدنت،

برای بوییدنت...

و من با چشم های بسته هنوز به نظاره ات نشسته ام؛

به امید روزی که با چشم های باز به چشم هایت عشق بورزم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 2:13 توسط نیلوفر| |


Power By: LoxBlog.Com